Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ještě se někdy chystá

06. 10. 2023
11
15
280

 

 

Chtěl jen slyšet ticho,

nevěděl, že zůstane sám,

do kufru na samotu se všechno nevleze,

sepjaté ruce drží směrem ke kříži,

každý večer doufá v lepší rána,

zapomněl na tvoje objetí,

dojatý se kouká na ohraný film,

celý svět v jednom pokoji,

našel se ve sbírce obrazů na zdi,

odcestoval s prstem na mapě,

tolik chtěl objevovat neznámá místa,

ještě se někdy chystá.


15 názorů

Janina6
10. 10. 2023
Dát tip Alegna

Ono se dá objevovat i doma, kousek od baráku... jen mít oči k vidění. Všímat si detailů. Já mám teď období, kdy ve volných chvílích ráda pozoruju mraky. Zvlášť teď na podzim bývají úžasné, ty tvary, barvy, pořád se mění... Dřív jsem na takové "blbosti" neměla čas, a dneska si říkàm, kolik toho času jsem už promarnila ve spěchu, kolik zajímavých věcí jsem přehlédla...


Merxanta
10. 10. 2023
Dát tip

A ví on, že se dá k moři dojet i autem? Nebo se bojí i toho?


Merxanta
10. 10. 2023
Dát tip

 To je citát z Hastrmana od J. Nerudy. Nějak mi to ten Tvůj komentář o strachu z cestování připomněl. :)



Merxanta
10. 10. 2023
Dát tip

Tak šťastnou cestu, jestli se tedy odváží vylézt ven.


Kočkodan
07. 10. 2023
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Nebudu se na komentář chystat půl roku, prostě ti hned po přečtení napíšu, že se mi tvoje dílko líbí.


Janina6
07. 10. 2023
Dát tip

Tohle je skvělé...


Benetka
06. 10. 2023
Dát tip Zeanddrich E., 8hanka

Zajímavé: Několik Tipů a žádný názor. A toš... Já jeden mám. Dílka dělím dá sa a nedá sa. Fórek. Zaujme/nezaujme. Tady zaujalo. Myslím si že vždycky je to o tom jak autor rozezní vnitřní strunu čtenáře. Třeba jako že jedou na stejné vlně nebo tak. 

JEŠTĚ SE NĚKDY CHYSTÁM


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru